1399-09-20 12:47
364
0
72003
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

آیت الله یزدی شخصیتی تأثیرگذار در جامعه بود

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مرحوم آیت الله یزدی سختی های فراوانی را در راه مبارزه با رژیم ستمشاهی تحمل کرد و بعد از انقلاب هم شخصیت تأثیرگذار در جامعه بود.

به گزارش گلستان ما حجت الاسلام نورالله ولی نژاد، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با تسلیت درگذشت آیت الله محمد یزدی گفت: یامبر اکرم (ص): مَوتُ العالِمِ مُصیبَةٌ لا تُجبَرُ وثُلمَهٌ لا تُسَدُّ، وهُوَ نَجمٌ طُمِسَ، ومَوتُ قَبیلَةٍ أیسَرُ مِن مَوتِ عالِم. مرگ عالم مصیبتی جبران ناپذیر و رخنه ای بسته ناشدنی است. او ستاره ای است که غروب می کند و مرگ یک قبیله آسانتر از مرگ یک عالم است.

وی بیان کرد: رحلت عالم گرانقدر حضرت آیت الله یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین و نماینده مجلس خبرگان رهبری موجب تاثر و تاسف شده است.

ولی نژاد ادامه داد: این عالم فاضل و گرانقدر از یاران با سابقه حضرت امام (ره) و از پیشکسوتان انقلاب اسلامی و در راه مبارزه با حکومت ستمشاهی، سختی ها و زجرهای فراوانی را تحمل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هم چنان در دفاع از آن، استوار و ثابت قدم و بعد از رحلت حضرت امام خمینی (ره)، یار وفادار مقام معظم رهبری و در صیانت از نهضت امام (ره) مستحکم و در عرصه‌های مختلف خدمت در حاکمیت اسلامی از جمله قوه قضاییه، شورای نگهبان، جامعه مدرسین و مجلس خبرگان، نقش آفرین و شخصیت موثر بوده است.

وی در خاتمه گفت: ارتحال این شخصیت و عالم گرانقدر را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، حوزه های علمیه و جامعه مدرسین و به ویژه خانواده معظم له و همه دلدادگان به مکتب امام و شهدا، تسلیت عرض می کنم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.